Animalízate, pel curs de Domestika d'Adolfo Serra


A l'octubre del 2019 vaig comprar-me alguns cursos de Domestika. 

(No sé perquè estic explicant això... Però ja hi sóc.)

El cas és que no és fins ara que m'hi estic posant. Durant molt de temps he estat una patata organitzant-me el meu temps, i sense adonar-me'n han passat tres anys (una pandèmia i altres condicions poc favorables no han ajudat). Coincideix que ja estic farta de no ser organitzada i endreçada. Que ho estic canviant.

N'estic aprenent ara, a organitzar-me. I també a treure'm coses pendents de sobre.

També estic aprenent que moltes vegades he de pensar menys i fer més. Així que avui ho he fet quan hi he pensat. He començat un dels cursos de l'Adolfo Serra.

Aquest és un dels primers exercicis. Ens haviem d'animalitzar.

Comentaris