Nada, de Seis pájaros de un tiro.

Fa cosa d'un mes uns amics, els Seis Pájaros de un Tiro, em van demanar una col·laboració pel seu nou espectacle.

Es tractava de fer unes cortines correderes a partir de la cançó Nada del seu primer cd Donde pasan nadas. Darrere d'aquelles cortines durant la mateixa cançó l'Anna, la contorsionista dels pájaros, i jo fariem un joc de llums i ombres.

Em van donar llibertat per plasmar el que volgués en aquests dues teles, posar-hi el meu imaginari i el meu propi univers i deixar-me endur pel que em digués la cançó.

Us deixo unes fotos de les dues teles quan les vaig acabar de pintar a casa i alguna de com es van fer servir durant l'espectacle, que són del Miki Mendez.

Des d'aquí vull agrair als Seis Pájaros de un Tiro per donar-me aquesta oportunitat i la confiança de formar part del seu petit i profund univers, i a la Laia Palen, per la costura nocturna. 






Comentaris