Aquests esbossos volen ser un llibre.

El coixí de terra no vol ser una sabata, és un llibre en el qual l'editora i jo vam, al llarg de dos anys, remenar, destriar, descartar, rescatar i transpirar 85 poemes per quedar-nos-en 26 i il·lustrar-ne 18. En aquesta exposició podreu veure bona part del meu procés de treball amb Berta Rubio per crear les il·lustracions del llibre, així com algunes de les propostes descartades. També esbossos i textos que vaig fer servir per trobar la meva resposta i el meu sentit als poemes de Víctor Espiga.

Allà, al Més que te, hi trobareu una petita guia que us explicarà cada part de l'exposició, una mica com si jo fós allà amb vosaltres. 

A les següents quatre publicacions hi podreu llegir les transcripcions de les planes de la meva llibreta d'esbossos on vaig escriure per tal de treure la meva resposta als textos del Víctor Espiga. Per veure les il·lustracions que en van sorgir, us podeu apropar al Més que te, i de pas refrescar-vos amb un te fred o un cafè amb gel. 

Hi trobareu llibres a la venda, i gran part de les obres també.

Comentaris