"40+1" el llibre del RelatCrossing de VullEscriure.

0:39

Al més de juny del 2012, Vullescriure.cat i jo ens posavem en contacte per començar alguna mena de col·laboració que no teniem ni idea d'on podria desembocar.

Al juliol es plantejava el relatcrossing, del qual ja he presentat les il·lustracions que vaig fer pel projecte.

Ara, sis mesos després d'aquell primer contacte, ja es pot adquirir pel mòdic preu de 17,18€ (o 10,04€ si voleu les il·lustracions en blanc i negre) el llibre que recopila els 40 textos i 40 il·lustracions, més una sorpresa, que van sorgir del repte.

També hi ha la opció de descarregar-lo gratuïtament a través de la mateixa web, tot i que jo no li faria cap lleig a l'acabat de tapa rústica!

http://www.bubok.es/libros/219545/401--Relatcrossing-de-VullEscriureCat

Finalment, per tancar el cicle, us ensenyo la il·lustració que vaig fer per la portada.

Ha estat un vertader plaer participar en aquest projecte i em fa molt feliç que hagi sortit bé, i que, si ho voleu, el pogueu tenir a casa vostra i poder gaudir de les històries que s'hi expliquen amanides amb les il·lustracions de la Núria i jo.






You Might Also Like

1 comentaris

Like us on Facebook

Flickr Images