Agenda Jove de Sabadell, juny.

9:30

A finals de maig d'enguany vaig fer una il·lustració per l'Agenda Jove de Sabadell. Tots els alumnes de 2n d'Il·lustració de l'Escola Illa ens van encarregar de fer-ne una. A mi em va tocar la del juny.

Per mi el juny és el final de curs i el principi de les vacances, pensar en el que faràs, viatges, els primers dies de temps lliure... Sense adonarme'n vaig començar a posar-hi tot d'elements personals, com si la il·lustració fós autobiografica i quan ho vaig veure em va agradar la idea i vaig continuar amb la idea de fer-me aquesta mena d'autoretrat.

Vaig fer el dibuix a llapis, el vaig escanejar i amb el photoshop vaig posar el color. Finalment vaig eliminar la línia per deixar-la en blanc com ha quedat a la il·lustració final.




You Might Also Like

0 comentaris

Like us on Facebook

Flickr Images