Projecte final, reil·lustració de "La Nana Bunilda menja malsons".

13:28

Ja fa ben bé un mes i mig que vaig entregar i presentar el meu projecte final d'il·lustració.

Es tracta de la reil·lustració d'un conte infantil, "La Nana Bunilda menja malsons", de Merce Company i inicialment il·lustrat per Agustí Asensio. Parla d'una mena de bruixeta bona que es dedica a caçar els malsons de petits i grans per convertir-los en xocolata i fer-ne pastissos que es menja amb els seus amics.

Vaig treure un 7! La segona millor nota dels que ens hem presentat aquest any als projectes finals d'Il·lustració.

La veritat és que estic molt contenta del resultat i em fa molta il·lusió veure com un petit esbós ràpid ha acabat convertintse en 12 il·lustracions. 12 gravats, 12 planxes de metacrilat, moltes hores esbossant, dibuixant, gravant, entintant, estampant... :)

Estan fetes amb la tècnica del gravat en metacriltat, i acolorit amb photoshop. La maquetació està feta amb illustrator.

Us deixo amb les il·lustracions acabdes i maquetades.















You Might Also Like

2 comentaris

Like us on Facebook

Flickr Images