Futur incert, de Sanjosex. Gravat.

Tercer gravat de la sèrie de cançons.

Tècnica: Linografia, planxa perduda.
Material planxa: Linòleum.

La planxa perduda consisteix en anar buidant una mateixa planxa i tot estampant-la progressivament cada cop de colors més foscos que cobreixin els altres en algunes parts.


La cançó a la qual correspon el gravat és, Futur incert de Sanjosex.

Futur incert by Sanjosex on Grooveshark

Davant d'un futur incert
amb molt per descobrir,
no vull decidir
i perdre aquest moment.
Just abans de començar
la boira es pot palpar
jo vull perdre el fil,
un full de somni

Ja no em va la realitat
la llum m'és a desgrat,
les cares de la gent
en un mar de dubtes.
Jo ja no vull pensar
jo ja no vull lluitar
vull fondre'm amb el llit
i escoltar la pluja.

On és la llibertat
de no voler escollir?
Jo em vull quedar aquí
i viure com abans.
Al marge d'un camí
veient com passa el temps.
I ara vull estar
arran de terra.

Comentaris